Ladíme nový e-shop, děkujeme za trpělivost! Objednávat můžete!

Obchodní podmínky

Objednávka

Výrobky jsou rozděleny do skupin  pro snadné vyhledávání dle sortimentu. Zboží lze do košíku vkládat a zase ho vyjímat a kdykoliv je možno zkontrolovat obsah nákupního koše. V okamžiku potvrzení objednávky je objednávka závazná. Potvrzením objednávky zároveň zákazník souhlasí s cenou zboží, poštovného a balného, a s tím, aby jím uvedené údaje byly dále zpracovávány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů. O přijetí objednávky je zákazník informován.

Prodávané výrobky obsahují alergen oxid siřičitý a mohou obsahovat stopy vaječného bílku.

Dodací lhůta

Skladová dostupnost se kontroluje online v pravidelných intervalech. Informace o skladové dostupnosti naleznete v košíku/detailu zboží. Je možné, že Vámi vybrané a objednané zboží už nebude skladem i přesto, že eshop hlásí, že zboží je dostupné. Běžná dodací lhůta je dva až pět pracovních dní od obdržení objednávky při platbě na dobírku a platbě kartou. Při velkých slevových akcích se dodací lhůta se může výrazně prodloužit.

Způsob dopravy

Pro dodání do České republiky si můžete zvolit dopravu sítí Uloženka, Českou poštou nebo osobní odběr zboží na prodejně. Pokud je zboží zasláno prostřednictvím České pošty nebo přepravní službou Uloženka, je posláno na Vámi uvedenou adresu. Do objednávky uveďte kontaktní telefonní číslo, na kterém Vás přepravní služba zastihne pro převzetí zásilky. Doručení probíhá během dne, nezapomeňte proto v případě potřeby uvést adresu a telefon do zaměstnání. Pokud si zvolíte Českou poštu, tak v případě nazastihnutí na adrese Vám bude nechán doručovací lístek ve Vaší schránce. Pokud si nevyzvednete objednané zboží na prodejně do 7 dnů od vychystání objednávky, bude Vám tato objednávka stornována.

Platba a poštovné

Zboží je hrazeno při předání ( na dobírku ) nebo prostřednictvím platby online. Poštovné a balné pro Českou poštu v případě online plateb je 99 Kč a 120 Kč při platbě na dobírku. Při osobním odběru zboží není účtován poplatek. Poštovné a balné pro Uloženku je v případě online plateb je 60 Kč a 75 Kč při platbě na dobírku.

Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím  internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Reklamace

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců. Reklamace uplatňujte v záruční době. Reklamaci můžete osobně předat na všech našich prodejnách, nebo nám zboží doručte zpět, ve vhodném obalu (osobně, nebo jako obyčejnou zásilku) na adresu:

Vinotrh s.r.o.
Brněnská 523,
671 82 Dobšice

Jak postupovat?

Doručte nám reklamované zboží se stručným popisem závady, vaše kontaktní údaje, kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží. Pokud reklamované zboží posíláte prostřednictvím svého dopravce, doporučujeme Vám zásilku zřetelně označit slovy "REKLAMACE", aby mohla být oprávněná reklamace co nejrychleji vyřízena. Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list. Výrobky lze reklamovat pouze čisté. Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být přijata.

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, není zde zákonné určení lhůty, ale i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. Pokud bude reklamace uznána, zboží bude opraveno a zasláno na uvedenou adresu.

V případě neopravitelné záruční závady bude zaslán stejný nový výrobek, nebo vrácena kupní cena.

Výměna zboží

Zboží zakoupené v našem e-shopu lze také vyměnit za jiné do 14-ti dnů bez udání důvodů. Cenu poštovného hradí zákazník.

Při výměně zboží musí být splněny tyto podmínky:

zboží musí být vráceno v původním obalu

nesmí nést žádné známky použití či poškození (musí být schopné dalšího prodeje)

zboží musí být kompletní, jak Vám bylo od nás dodáno (včetně visaček)

nesmí chybět kopie dokladu o koupi, případně ostatní doklady, které byly se zbožím dodány

V případě výměny zboží nám v balíčku se zbožím zašlete vyplněný  návratový list. Cena dobírky bude hrazena zákazníkem ve výši poštovného, případně doplatku při výměně původního zboží za nové s vyšší cenou.

Zboží na výměnu zasílejte na adresu:
Vinotrh s.r.o.
Brněnská 523,
671 82 Dobšice

Zboží nezasílejte na dobírku!

Ochrana osobních údajů

Ochrana Vašich osobních dat je zajištěna. Vaše osobní data nebudou zneužita nebo předána třetímu subjektu, dle povinností stanovených zákonem č. 101/2000 Sb. Poskytnutím osobních údajů souhlasíte se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů správcem Vinotrh s.r.o. se sídlem Brněnská 523, 671 82 Dobšice, Česká republika, (příp. jeho zaměstnanci, zpracovatelem) v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.Tento souhlas je udělen pro všechny údaje, které poskytujete, a to až do odvolání písemnou formou. Zároveň jste si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Zpracovatel se zavazuje využít osobní údaje výhradně k marketingovým účelům. Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.